خرید کولرگازی ایوولی

 

این روزها شرکت های بسیاری در خصوص ساخت و عرضه ی  مدل های متنوع کولر گازی فعالیت دارند برای رفع نیاز مشتریان سالانه میلیون ها دستگاه تولید و به بازار عرضه می شوند. به همین دلیل سالانه شاهد به وجود آمدن  برندهای جدید و نوپایی در این صنعت کولر گازی هستیم که بعد از گذشت چند سال به دلیل سطح کیفیت بالا به یکی از برندهای مطرح موجود در بازار تبدیل می شوند. کمپانی ایوولی در طراحی و ساخت انواع لوازم خانگی از جمله کولر گازی، تلویزیون و یخچال کار میکند. ایوولی یک برند ایتالیایی است که با طرح  مدل های خلاقانه و نوآورانه در طراحی و ساخت محصولات متنوع توانسته سیستم هایی را مطابق سلیقه و درخواست مشتری ها تولید کند..

هدف شرکت ایوولی ارائه کمترین قیمت با بهترین تکنولوژی و کیفیت است. و  توانسته بازار های جهانی را نسیب خود کند و اگر قصد خرید کولر گازی در میان برند های متفاوت را دارید ، مدل های کولر ایوولی  می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.با اینکه قیمت محصولات این شرکت بسیار مقرون به صرفه است، اتوانسته است از نظر کیفیت هم با برند های دیگر رقابت کند و چیزی از مدل های رقبا کم ندارد.



مدل های کولر گازی ایوولی

کولر گازی ایوولی برابر با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و با رعایت استانداردهای بین المللی تولید می شود و به بازار ارائه می گردد. استفده از فناوری های روز دنیا و سطح کیفیت و ظرفیت و قدرت هوادهی این کولر گازی می تواند در فضاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از قطعات و متریال اصلی در ساخت انواع مدل های کولر گازی ایوولی سبب افزایش دوام و کیفیت آنها شده است. شرکت ایوولی با توجه به نیاز مشتریان در مدل های مختلف با راندمان و بازدهی بالا تولید میشوند و به بازار ارائه می گردند.

انواع مدل های کولرگازی ایوولی

  • گلدن (ساعتی)

این دستگاه دارای عملکرد سرمایش و گرمایشی،  رادیاتور مسی طلایی، پرتاب باد چهار حالته و امکانات کاربردی است.

  • گلدن (خط طلایی)

گلدن خط طلایی همان مشخصات ساعتی  را داراست اما  طرح پنل شان متفاوت است.

  • تیتانیوم

تیتانیوم های کولر ایوولی گاز R22 دارند و دارای عملکرد سرمایش و گرمایش، رادیاتور مسی طلایی و موتور کوچک تری نسبت به مدل های گلدن و اما قیمت ارزان تری  را دارند.

  • اینورتر

کم مصرف ترین مدل های این شرکت هستند و اینورتر دار ها هستند که دارای یک برد اینورتر، عملکرد سرد و گرم، گاز R410a و رادیاتور مسی می‌باشند. همچنین  قیمت بیشتری نسبت به مدل های دیگر دارند.

نصب کولر گازی ایوولی Evvoli

طریقه ی نصب کولر گازی ایوولی مانند همه ی اسپلیت موجود در بازار است و تفاوتی میان آن ها نیست اما به دلیل اهمیت نصب باید  تمامی نکات اجرایی را با دقت رعایت کنیم  تا عملکرد بهتری را از کولر گازی داشته باشد.

گاز مبرد در کولر گازی ایوولی

گاز مبرد قرار داده شده در کمپرسور این  کولر گازی طرحR410  می باشد. این گاز نسبت به گاز های دیگر دارای  وزن سبک تری میباشد  و همچنین  در جذب و آزاد شدن گرما عملکرد بهتری دارد به همین دلیل در  خنک سازی سرعت بالاییرا داراست. استفاده از این گاز باعث افزایش طول عمر سایر قطعات کولر است به دلیل ساییدگی کمتری که نسبت به گاز های مشابه به قطعات تحمیل می کند. این گاز و به لایه اوزون آسیب نمیرساند. نقطه ‌جوش این گاز منفی ۵۱٫۴- درجه سانتگراد است و ازلحاظ سرمادهی  عملکرد آن بسیار عالی است . استفاده از این گاز برای سلامت کودکان و افراد مسن در خانواده توصیه می شود.

 


ویژگی های کولرگازی ایوولی :

ناحیه عملکرد T1

مجهز به تایمر ۲۴ ساعته

• دارای فیلتر گرد و خاک

 

خرید کولرگازی برای مناطق مختلف بر حسب نوع اب و هوا

کولرهای گازی به سه اب و هوا تقسیم می‌ شوند که عبارتند از:

T1 مناطق دارای اب و هوای معتدل

کولرهای نوع T1، مناطق معتدل مثل نیمه شمالی ایران و شهرای تهران یا کرج را پوشش می دهند. این کولرها تا دمای حداکثر ۴۳ درجه سانتی گراد و بعضی از مدل ها تا دمای ۴۶ درجه سانتی گراد کارکرد دارند.

T2 مناطق دارای اب و هوای سرد

کولرهای این نوع ، بیشتر برای مناطق با اب و هوای سرد ۷ تا ۳۵ درجه مناسبند البته آن ها بیشتر از قابلیت گرم کولرها استفاده می کنند. این کولرگازی ها بیشتر برای مناطق غرب و شمال غربی ایران مناسبند.

T3 مناطق دارای اب و هوای گرمسری

کولرهای نوع T3 برای قسم های  گرمسیری  کشور مانند استان های خوزستان، هرمزگان و بوشهر و بعضی شهرهای سیستان و بلوچستان کاربرد دارد چرا که این کولرها تا دمای ۵۲ درجه سانتی گراد قابلیت کارکرد دارند.

 

Comments

Popular posts from this blog

معرفی پرفروش ترین کولرگازی ها

قیمت ایرپاد + ضمانت گارانتی تعویض یکساله